See the good in the bad.

Livet går veeeeerkligen upp och ner just nu. Tyvärr mest ner, så sjukt.
Tycker att det borde vända snart, till något bättre. Snart 20 år gammal och har
alltid haft tankarna och oron på en och samma plats, vilket börjar tära på mig mer och mer.
Men lika ledsen är jag nog inte längre, eller jo kanske nånstans djupt inne, men mest
ilska. Sån grym ilska. Tror den är svårare att hantera än sorg faktiskt.
Bara går och väntar på att något mer ska förstöras, att något mer ska gå sönder.
Att människor är så själviska och skiter i allt.
 
Men igår ljusades dagen upp lite. På morgonen kom Rebecka, med min älsklingskusin
Johanna som varit i malmö i nästan två veckor! Hon skulle vara borta typ en helg/vecka ..
Retard. Men glad blev jag! Kaffe på det, och skjuts till ''skolan'' med skön sommarmusik
i bilen och solen bara skiner. Fyfan vad nice det är, så jävla skönt! Hade sån grov lust
att bara skita i allt och sätta mig på en uteservering med en öl (även fast dom inte öppnat än)
 
Det är väl så man får göra, se det goda i det dåliga liksom!
 
Och har kommit på vad jag ska skriva om också, mitt projektarbete. Mycket information,
men intressant faktiskt! Ha en förjävla bra torsdag allihopa där ute, njut av vädret.
Pz!

Kommentarer
Postat av: Vicki Jacobson

Fina ögon du har!

Svar: men åh tack! :)
micklalea

2013-03-01 @ 12:46:58
URL: http://hernerdness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se