Säljarutbildning

God morgon! Sitter framför datorn med mitt kaffe och en mapp där jag skriver upp olika praktiksförslag.
Började igår på en säljarutbildning som håller på till den sista maj tror jag det är.. Verkade helt soft! Ska dit idag och bli intervjuad typ om hur jag är som person, vart jag kan tänka mig att praktisera osv osv. Det är teori i 6 veckor nu, sen blir det praktik. Som förhoppningsvis leder till jobb. Skulle ju inte sitta fel med ett ordentligt jobb med en fast inkomst just nu. Men det är iallafall en bra start på vägen! Haha gick tillbaka i bloggarkivet och hittade sjukt gamla bilder. Det är det som är så bra med en gammal blogg, alla minnen. Fan vad kul det är att gå tillbaka och läsa haha. Idag vet jag inte riktigt vad som händer efter intervjun och sådär, får se! Yezzzz yezzzzz, men ha en fin tisdag, ciao!
 
Chubby babyfaaaaace.
Så jävla ofräsch bild på mig o jimmy, hahahahah love it, nattbussen hem liksom.

Tyson & Qela hälsar på hos ejlin =)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se