Stockholm

I fredags åkte jag till Stockholm! Vi skulle städa lägenheten i Skogås innan visning men Jimmy fick sköta det, lite småjobbigt för mig & amma och byta blöja i en helt tom lägenhet.. Så jag åkte till Rebecca istället :) softade där ett tag sen gick vi till nattis och snackade lite skit sen fick dom mysa lite med nathaniel haha. Mötte upp Jimmy efter det, handlade mat på Oden och sen somnade vi till en film, igår mötte jag Elin sen åkte vi till handen. Var tvungen att köpa en body till nathaniel så blev två jätte fina från newbie :) lilla skrutt.. Förut hade han strl 50 liksom och nu är det 62 som gäller.. Hälsade på pappa och farmor också sen åkte vi hem. Käkade middag hos mamma o myste framför brasan med nathaniel och ett glas vin. Somnade direkt när vi kom hem haha, Jimmy tog nathaniel imorse så jag fick sova lite. Nyss var mamma och saga här, lagade lasagne så dom stannade på middag. Har även köpt lite julgrejs, har inte ens tänt ljus på advent skittråkigt ju haha.. Nu blir det chillmode i soffan. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se