När allt går fel.

Min dag har varit sådär.
 
Vaknade vid halv nio för Nathaniel vägrade somna om en stund, och då har vi sovit lite till och från sen halv fyra imorse.. Så som en zombie ska jag byta blöja vid nio för jag tänkte att det kanske var därför. Då pissar han ner hela min tröja och sängen, mys.. Så då gick jag upp..
Sen började det snöa som in i helvete, så det var bara att klä på sig och ta ut barnvagnen och Tyson. Upp och lämna Tyson sen till bvc för att hämta nya Ddroppar då Tyson verkade tro att det var nåt ätbart så han åt upp dom förra.. Wtf liksom.
Sen till apoteket för att hämta ut mina B12 tabletter, handlade, sen hem. Då har proppen gått IGEN för tredje gången för att tvättmaskinen var på, Wtf där igen. Så upp med alla dyngsura, tvättmedliga kläder och i med dom i badkaret. Ringer huddinge familjerätt för vi har inte ens fått nån kallelse än att vi ska bekräfta att Jimmy är pappan, wtf igen.. Så dom ber mig ringa haninge eftersom vi var skrivna där och flyttade precis innan han föddes, så jag ringer handen som har öppentid halv två, när jag ringer halv två har dom ändrat den till två. Och mycket riktigt så hade dom kallat oss den 17 oktober. Men hon som har hand om det är sjuk, så hon får ringa oss när hon är tillbaka.
 
Nathaniel blir grinig, jag ska byta blöja, då pissar han IGEN på mig, men lyckas typ hindra rätt mycket med den nya, oanvända blöjan. Tar en ny blöja, då pissar han IGEN, vilket jag verkligen inte var beredd på. Det kom på hela min tröja, i mitt ANSIKTE, och på benen då jag satt utan byxor. Och mer i sängen såklart. Läckte igenom hela handduken.
 
DESSUTOM! Så flyttar vi imorgon, lite hastigt sådär. Och vi har inte packat ETT SKIT. Jag kan inte göra det själv, med Nathaniel hemma och en virrig liten (stor) hund, i en TRÅNG etta på 37 kvm där det inte ens får plats flyttkartonger. Shit asså.. Fin dag.
 
Fick iallafall höra från två gamla tanter efter jag hållt upp porten åt dom och lät dom åka hissen före mig att jag var så trevlig och det borde finnas fler människor som mig. Blev sådär smått varm i hjärtat..
 
Och cocacola kycklingen var asgod, det tyckte Jimmy också! Och nä, det smakar inte cocacola alls haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se