Julafton osv

Har inte uppdaterat nånting haha! Men har verkligen haft fullt upp. Min bästaste kusin kom hit från Skåne med sin pojkvän och dotter Novalieh i lördags. Jag dööööör vad liten hon är! Hon är 6 veckor och väger fortfarande mindre än vad nathaniel gjorde när han föddes hahaha. Det är exakt en månad och en dag mellan dom. Snuttisar! Min pappa är även här också :) älskar att ha familjen samlad. Julafton var jättemysig men julkänslan var inte riktigt där förrän man kom hem till mamma haha. Och igår gick jag mamma o Jimmy på juldansen här i Hallstavik. Min syster och hennes kompis var barnvakt men dansen ägde rum typ två minuter bort från våran lägenhet så jag var ändå nära hela tiden vilket kändes skönt. Johanna kom dit också efter ett tag. Skitkul! Nu kommer en massa bilder istället :) 
Så sjukt fin bild. Blir till att sätta den i en tavla! Myyyysungar. Världens finaste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se