2013.

Mitt år 2013.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag födde barn, jag flyttade till min allra första egna lägenhet :) Dessutom bort från haninge!

Har du några nyårslöften?
Nyårslöfte & nyårslöfte.. Jag ska börja gymma men det ser jag inte så mycket som ett nyårslöfte haha,

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min storebror fick en son, två av mina kusiner blev föräldrar, Christian och Jennie fick en son och nån bekant fick också barn. Hoppas jag inte glömt nån asviktig nu hahaha.

Vilka länder besökte du?
Inget annat land tyvärr..


Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
11 oktober 2013. Dagen då mitt liv föddes såklart!

Största misstaget?
Jag vet inte faktiskt. Jo jag har ju alltid fokuserat på någon annan mer än mig själv, vilket resulterat i panikattacker osv, men den personen har jag gjort det med i 20 år liksom så.. MÅSTE bli bättre på att sluta oroa mig så jävla mycket..


Bästa köpet?
En ny dator!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och bebisgrejer haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja! Våran lägenhet, våran STÖRRE lägenhet som vi har nu, att jag födde min älskade son, att jag och min bästa vän blev sams, att min närmsta kusin fick sin dotter, att min storebror fick sin son!


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Avicii - Hey Brother. Avicii - Wake me up. Miley Cyrus . Wrecking ball (sett så sjuka parodier så hahaha ) Robin Thicke ft T.i. & Pharrell - Blurred lines. Labyrint - Fakkin fin. Vic vem ft Medina - Förlorad ungdom


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte.. Alltså jag har mina glada och ledsna perioder varje år. Samtidigt som det har hänt så mycket bra det här året så har samtidigt MASSA saker gått åt helvete som gör mig sjukt ledsen.

Vad önskar du att du gjort mer?
Slappnat av.


Favoritprogram på TV?
Simpsons hehehehe. Sons of anarchy.


Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Fyllde ju 20! Hoho! Jag hade fött Nathaniel typ två veckor innan så jag var så trött, käkade pizza med familjen, kollade på film och gick o la mig hahaha.
 
Hur har din kärlek varit 2013?
Bra! Bättre än någonsin!

Har du varit kär?
Jag ÄR kär.

Har du sagt jag älskar dig till någon?
Ja till vänner och familj :)

Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Japp =)


Har du haft ett hemligt förhållande?
Nää haha


Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
Nej inte vad jag vet.

Har någon i din släkt avlidit?
Nej tack gode Gud ..


Har du gjort någonting du ångrar?
Japp, men lite för sent att göra nånting åt det nu haha,

Isåfall vad?
Men om jag berättar kommer folk tro att jag är dum i huvudet..
Nä men hur som, kan väl berätta.. Jimmy skrek till åt mig, vi satt på en uteservering
i somras med mamma och saga och drack läsk. Jag tog SÅÅÅ illa upp när han skrek till åt mig, asså det var inte ens värsta grejen egentligen.. Men jag blev ASsur och satt innerst med min stora jävla mage och kom inte förbi när jag skulle gå därifrån, så jag putta ner han på golvet medans han satt i stolen så han och hela stolen ramla ju ner, sen sparka jag på han och till slut gick jag på han istället för att bara gå ÖVER honom. Och var jättesur. Har värsta ångesten för det hahahahaha jävla psycho men vi blev sams nästan direkt efter.. Graviditetshormoner (a)


Har du skämt ut dig?
Eh ah det har jag väl gjort.. Jag är en så förvirrad människa så lägg till graviditet och amningshjärna på det också. KAOS.


Har du ljugit för en vän?
Nää

Har du varit ute en hel natt?
Japp

Har du träffat nya vänner?
Vänner & vänner.. Jag har lärt känna nya människor!

Har du förlorat en vän?
Som det ser ut nu så verkar jag ha förlorat en hel del under graviditeten. Men fuck it :)

 

Jag och Christian och Jennies son Tyzon.

Jimmy tröttnade på att vänta och gjorde en egen bebis sålänge.
Hahaha älskar den här bilden, plus att Jimmy ser så skärrad ut.. Stackarn.
Svårt att slita blicken  från det vackraste som finns.
Novalieh (kusindotter) Och Nathaniel.
Jag och min brorson Lojke i somras!
Mamma och jag på mcmässan i norrtälje.
Kusinvitamin och jag
Elin sov med mig på sjukhuset och vi körde rullstolsrally i korridoren på natten..

Fick så skeva sammandragningar.. Såg stört ut.
Jag och min syster,
Bästavän och son
Gudmor/bästavän och son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se