Ledsen..

Fyfan vad jag känner mig gnällig!! Men jag vill inte att magen växer mer nu.. Jag fattar inte hur min kropp nånsin kommer kunna dra ihop sig. Om vattnet fortsätter öka o magen blir ännu större? Är livrädd asså. Jag har säkert bölat över hela situationen 10 gånger på några dagar. Kollar på bilder från innan och mår ännu sämre. Kommer jag få tillbaka energin för att kunna leka med min son? Kommer jag klara förlossningen? Tänk om något går helt snett? Tänk om vattnet går när jag ligger i sängen och hans navelsträng kommer först & blir klämd så han inte får syre? Tänk om moderkakan lossnar ? Bara typ två av riskerna som finns pga det här jävla vattnet. Så många tankar & så jävla förvirrad. Att ligga här i två veckor kommer göra mig helt jävla deprimerad & galen. Usch vill att allt ska vara över nu så han ligger här i min famn.
 
Skiter i om det är för lättklädda bilder. Jag är ledsen & behöver kunna titta tillbaka på hur jag en gång såg ut haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se