Hysterisk

 
Låg hemma igår, började tänka på förlossningen, började googla.. Heh. Blev smått hysterisk, pratade med Jimmy och sen mamma, grät som ett litet barn typ. Hetsade upp mig själv och tänkte på allt möjligt, typ vad som kan gå fel, hur jävla ont det kommer göra , osv. Mötte iallafall upp Elin och sen gick vi till fisken där Jimmy och kim satt. Vi satte oss sen vid några bänkar, dom drack öl o cider och jag drack en alkoholfri cider hehe, mums. Sen käkade jag Jimmy och kim en oxfilé planka på kök&bar, hem hit där vi satt på balkongen till tolv på kvällen typ. Blev sen trött och gick & la mig :) 
 
 
 Jimmy imorse med sitt snabbkaffe & grädde.. Nastyboy. Han lekte med Tyson igår därav rivmärket haha. 
 

Kommentarer
Postat av: tantlill

Var inte rädd för förlossningen! Jag var skiträdd från ca. 10 årsåldern, för jag råkade höra en grannfru berätta för min mamma om sin förlossning. (De visste inte att jag hörde.) Alla har ju olika, så ingen kan veta hur det blir, men jag skulle ge allt jag äger för att föda barn igen! Det gör ont, men utdelningen är så värt det, och smärtan glömmer man så jäkla snabbt! :) Din kropp VET vad som ska göras, så spjärna inte imot. Naturen är "finurlig"! :) Allt kommer bli bra! Lycka till!!! KRAM

Svar: Tack, alltid lugnande att höra sånt :) kraaam
micklalea

2013-08-06 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se