Gyyyydmorgon!

Fantastiskt snygg bild på mig tagen för några sekunder sen. Ser ut som om jag vill mörda nån :) vaknade inatt av VÄRLDENS värk i magen, blev så sjukt nojig eftersom igår fick jag sammandragning efter sammandragning, och jag låg bara ner? Men till slut somnade jag om och det är bättre idag :) vaknade typ tio över sju vilket känns lite smått onödigt sådär.. Kan verkligen inte somna om. Har inte sovit längre än till tio sen jag blev gravid. Dom vanligaste tiderna jag har gått upp är mellan halv sju och åtta. Kuuuuul! Förut sov jag lätt till 1 , halv 2. Aja ska dricka upp mitt kaffe nu sen blir det en dusch. Peyz! 

Kommentarer
Postat av: Helén Lindström

sv: Tack så jättemycket :) Vad skönt att du blivit lugn av att läsa min inlägg, kul att dom gör någon nytta iaf ;) haha. Förlossningen kommer gå jättebra ska du se! Ingen idé att stressa upp sig och förvänta sig det värsta. Försök att inte planera den heller, för man vet ju aldrig hur det kommer se ut. Så ta förlossningen som den kommer så kommer allt gå super! :)

2013-08-09 @ 11:01:48
URL: http://holv.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se