Fatso

Detta är så boring.. Jag känner typ hur mina muskler krymper och hur svag min kropp blir bara av att ligga här hahah.. Hur fan kommer min kropp klara av en förlossning utan ryggmärgsbedövning dessutom när jag ska ligga still i två veckor. Blä. Jag vet att det är för bebis bästa. Men jag kommer att må skit ja känner verkligen det på mig. Vad hände med en lätt graviditet? Får hoppas att allt jämnar ut sig så jag får en lätt förlossning istället.. Men jag tvivlar fett på det haha, tur är inte riktigt min grej här i livet. 
Bild från Google. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackare! Förstår att du måste känna dig helt knäpp av att behöva vara sängliggandes. Det skulle jag bli iallafall! Nu måste du ligga i två veckor, vad tänker de sen då? Att han får komma ut om det sätter igång eller? :)

Svar: Minst sagt haha.. Jo sen får jag upp och röra på mig för då får han jättegärna komma ut :) undrar bara hur jag ska kunna röra på mig när jag legat i två veckor ;)
micklalea

2013-08-19 @ 11:28:10
URL: http://maadison.blogg.se
Postat av: emelie johansson

Har faktiskt hört av endel att innohepen gett en lättare förlossning tänkt positivt ;)

Svar: Såg det oxå, så hoppas starkt på att det stämmer haha!
micklalea

2013-08-19 @ 11:42:19
URL: http://emeliesjohanssons.blogg.se
Postat av: Madde

Haha förstår verkligen hur jobbigt det måste vara! Hoppas dehär två veckorna går fort.. Du får typ ligga inne och kolla alla serier som finns ;)

Svar: Haha det är planen ;) !
micklalea

2013-08-19 @ 12:42:25
URL: http://maadison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se