En sån dag

Idag har varit en hel soft dag. Mått allmänt bra förutom ett stört tryck på lungorna eller nåt? Så har haft svårt att andas emellanåt. Men men. Jag och Jimmy gick till kök o bar och träffade hans polare Stefan. Trevlans var det! Tyckte att det var värsta kickern där inne när han skaka runt på magen och han rockade loss inne i magen haha. Sen handlade vi och gick hem. Tvungen o lägga mig i sängen och hämta andan haha. Sen kom Jimmy in med mat till mig, höll på smälla aaaav, det var så jävla gott! Själv åt han ett och ett halvt kilo kräftor.. Men skaldjur & fisk är inte riktigt min grej.. Nu blir det sängen framför förhäxad hehe. Ciaoooo! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se