Ramlösa my love

Jag är så jävla nördig. Kollade på en film, Juno. När vattnet gick började jag gråta som ett barn, och när barnet väl hade kommit ut så grät jag lite till. Asså hahahah dessa fucking hormoner är fan inte & leka med .. Annars har jag bara råchillat hemma idag i min ensamhet. Lagat lite mat till mig själv, nördat farmville, druckit min nya last som är Ramlösa som man häller citron i, tror jag avverkat 5-6 flaskor den här veckan, illa.. Jag HATADE Ramlösa förut, men nu är det fan awesome.. Helt syrligt sådär med citron o grejer .. Betyder att jag får springa på toaletten och pissa typ 3-4 gånger i timmen men men, det är det värt :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se