När allt går snett

Igår alltså.. Praktiken gick väl helt okej förutom att jag fick kramper i svank & ben så jag stelnade till och körde in en vagn med mjölk i min hälsena. Men fick ett fint blått plåster.. Därefter mötte jag Jimmy på södra & va hos barnmorskan kl 16.00. Tyvärr så hade jag läst fel o vi skulle va där 17.00... Damp på mig själv men vi gick & fika istället .. Har en tid hos gynekologen om 2 veckor för mitt ryggont. Jobbigt att behöva vänta så länge bara.. Så haltandes med ont i svanken och benet och hälsenan , med fyra timmars huvudvärk och hungrig så satte vi oss på perrongen o vänta på tåget men då började jag störtböla haha.. Kände att allt va kefft o att jag kommer paja min rygg helt på praktiken.. Men men. Precis käkat en macka så ska bege mig dit snart. Ha en bra onsdag, ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se