Ischias?

God morgon, fan asså har så stört ont i svanken/ryggen/skinkan/låret hahaha.
På dagarna är det typ ok. Om jag går lite väl mycket kan jag börja halta till, men på kvällarna
när jag legat i sängen en stund och ska ställa mig upp blir det KAOS på riktigt,
igår så fick jimmy komma till köket och börja stretcha mina ben hahaha han hörde hur jag ba
'aj, aj, aj, aj, aaaaaj! ' varje steg jag tog hahaha nä men fett skumt, lite orolig. Och att jag börjar
praktiken idag på en matbutik liksom.. Får väl hoppas på att det går bra. Ska sminka mig lite snabbt
och sen bege mig dit.
 
Jag är asnojig över hur graviditeten kommer att påverka min rygg, med tanke på att
jag redan har problem med den för att jag gått på tå hela mitt liv. (För korta hälsenor)
Men ska till barnmorskan idag, så då får jag ta upp det. Googlat lite och det kan vara
den där ischias nerven som sitter snett, tycker att det är lite tidigt, men på bilden
så är det liksom exakt där jag har haft ont och börjar få ännu ondare.. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se