gnäll =)

Igår hade ag ju som sagt fett med grejer att göra.
Elin hängde med mig överallt haha världens bästa.
Pratade med min barnmorska först om dessa omega3 tabletter. Och hon tyckte att jag verkligen
skulle försöka äta lax på nåt sett en gång i veckan då slipper jag dom tabletterna.
 
Sen träffade vi gyn, tog lite prover, kollade så att livmodern växte som det skulle, helt ärligt
vart jag sjukt nojig när hon sa det, tänk om den inte gjorde det liksom.. Men jo, det gjorde den.
Fick beröm för den till och med haha, en helt perfekt livmoder, kändes lite weird sådär haha men ändå
skönt. Och hade ett till möte ang hjälp om lägenhet. Att hitta något eget. Men nej, trots att min
kille har en bra inkomst och jag också har en summa så nä. Vi fick leta själva trots att det
knappt leder nånstans, antingen får man bo på vandrarhem i ett år, eller när man väl har
FÅTT barnet och verkligen står på gatan..? Helt jävla sjukt då jag vet många som inte ens
har barn har fått hjälp. Alltså ja, skitsamma. Det gjorde mig iallafall sjukt frustrerad.
Sen hem och hade tvätten från 16-21.
 
Men men, Jimmy gjorde lax och potatis, och helt ärligt kunde jag faktiskt äta det,
för första gången i mitt liv. Han blandade i cremefraiche med smak av rostad vitlök och
nånting mer, lite matlagningsgrädde, citron, och massa salt. Blev nice som fan!
Så det får han göra fler gången hehe.. Nu ska jag strax till stan på ett till möte, så trött
från igår fortfarande haha men men.

Kommentarer
Postat av: Tess

MEN VA?! klart dom måste hjälpa till med lägenhet nu när ni ska ha barn? Är det soc ni pratat med?! Ni kan ju inte stå utan tak över huvudet?! :O *upprörd*

Svar: Ja vi pratade med dom, om kanske nån liten hjälp. Inte om pengar eller nån snålskjuts liksom men nej. Vi får ingen hjälp, som sagt ska vara ute på gatan först eller bo på vandringshem i ett år.. Är själv sjukt upprörd.. Men det är bara för oss att leta på efter nån bra andrahandslägenhet :/
micklalea

2013-04-23 @ 09:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se