BLÄÄÄ

Idag har väl inte varit en så bra dag. Rebecka kom hit & hämtade upp mig och sen
körde vi mot karolinska och undersökte knölar som jag har haft vid öron osv.
Men det visade sig att det var lugnt så det var ju skönt, har fett svårt för sjukhus annars
iallafall.. Så fick smått panikångest där inne, sen fick jag VÄRLDENS jävla magknip och spydde,
mådde illa, svettades som en gris. Asså hela vägen hem, fick skita i alla ärenden och bara
åka direkt hem. Blev så äckligt orolig att nånting var fel, Rebecka trodde att jag skulle föda eller nåt haha asså det var så illa.., så kom hem, bytte om till mjukisar
och sen sängen. Somnade till i nån timme och nu är jag vaken. Det är bättre i magen än sålänge,
som tur är. Vet inte om det är pga mina järntabletter som jag äter, så ska testa att inte
ta nån imorgon..
En extremt sliten chey efter jag kom hem haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se