Att slå vad om saker..

God morgon! Igår blev det lite middag för mig själv hehe,
gjorde kött & lök & paprika blandat med vatten, kryddor och philadelphias nya sweet chili,
och pasta till det. Blev FETT med gott om jag får säga det själv hähä... Skärde upp (vet att det heter skar,
men då tänker jag på lejonkungen) mango och ananas och kollade på lite serier, sen kom jimmö hem.
 
Vi låg & snacka igår, han säger hon, jag säger han. Han tror på flicka, och jag tror på pojke.
Det är så många som tror på pojke så nu tror jag också det haha.
Vi ska hitta på nåt bra vad.. Såklart.. Nånting fett bra.. Ska bara komma på nåt..
 
Och idag går jag in i vecka 17! Shiet, tiden går fort asså. Räknar med att den kommer gå sjukt
långsamt sen ju närmare datumet vi kommer, men vi har ju trots allt hela sommaren på oss haha :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se