what a day..

Vilken dag alltså..

Kopierar bara min facebook status rakt av.
ÅH så underbart. Åker till soc, ska lämna in papper, dom berättar att jag måste till skatteverket först. Sen ett möte tydligen som ingen meddelat mig om. Åker hem, väl i vh så har jag glömt mina sista cigg i handen. Ritar med en whiteboard penna, typ ett hjärta i tunneln, dåååå kommer det en snubbe fram och säger att jag åker fast för skadegörelse. HELT underbart.

Haha ja som sagt det var en whiteboard penna så drog fingret på skiten så försvann det..
Men men. Varit på arbetsintervju också, dom kallade tillbaka mig så försöker
se det positivt. Hoppas på det bästa nu.

Popcorn och film med kusinvitamin men tror vi båda kommer decka snart,
skittrött är jag iallafall. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se