Fartfylld vecka! :)

Hello! Uppdaterat sjukt dåligt men har verkligen hållt igång som fan..
I torsdags åkte jag, Johanna och Jimmy till edsberg och var med lite folk,
grillade och käkade gott och sådär. Sen fick jag, Johanna och Jimmy dela på en soffa
och sov över haha. Och på fredagen så var vi massa folk vid poolerna, solade, musik, och öl.
Vi gick vidare till öran, en sjö här i vh typ.. Fulla som fan blev vi haha men sjukt kul! Jag och
Johanna låg och badade i säkert två timmar.. Liiiiite nerkylda, men det fanns en eld,
så det var soft, förutom att jag höll på ramla i elden typ tre gånger..

Och i lördags var det haninge massive, så sjuuuuuuuuukt kul! Åkte dit med mamma,
Madde och Elin! Träffade folk där också :) Skitkul! Sen lämnade alla mig..
På nåt konstigt sätt. Men jag fixade skjuts hem iallafall på nåt jävla konstigt vänster,
vakna av att jimmy hoppade in genom fönstret med Johanna, dom hade jobbat
på nåt bröllop:)
Och i söndags var det bara allmänt jävla knas, fylla o slagsmål så nej skitsamma.
Hoppas allt bara löser sig nu..

Ska jobba imorgon också, börjar halv tio så det är fan sovdags strax!
Låter bilderna tala lite för sig självt också :) !

Bilder från i lördags!


Elin och lilla fyllejag:) ..


Jag och Elin står där.. fulla som svin :) Hahahaha






Bilder från i söndags :)

igår





Och bilder från i Fredags! :)


Robin & Jimmy, nyktra... =) ..

pöss på lilla jimmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se