Tralalaleeejjjj

helluuuu!
I fredags softade jag med Rebecca och Sohmia under dagen, drack lite cider här
och lyssnade på musik :)
Senare på kvällen kom Madde och Elin hit också, Mackan, Jimmy, Mogge
och min kära mor var här också, soft soft :)
Lördagen.. Tog jag en öl
i solen med lite folk,
sen satt vi vid poolerna
med lite till folk och drack en cider o sådär, soft. Blev för kallt sen så det blev hemgång,
blev en stund på ängarna oxå, inte länge alls, var folk där som grillade och sånt där,
satt mest och snackade med thess typ. Sen hem, sen sov jag fan haha..
Både jag och jimmy deckade fett tidigt, vaknade halv tre på natten, drack
lite vodka och lyssna på musik till typ halv sex sen somnade båda om haha..

Sen har jag åkt runt lite med min kusin på måndag och tisdag haha :) Är hundvakt
idag åt Bonita när farmor och padre är på sjukhuset. Saknat min lilla skrutt.

Forever alone i lördags.. Tack Stefan. Kärlek till dig :) .... Och till alla andra
som backade när jag satte mig ner.. :):) Och som filmade mig på fyllan...)::):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se