Sös

Tja, fyfan vilken jävla dag igår alltså.. Upp åtta i panik, tar tåget 40 min senare
och möter upp Johanna, in på umo, blir skickad till vårdcentralen, och dom ville skicka
mig vidare till sös.. Underbart. Vi fick skjuts av saif och besam till sös iallafall, helt gulligt av dom.
Sen aa, hände det inte så mycket, fick vänta sjukt länge och fick nån jävla panikångest
psykos från ingenstans.. Tyckte mer synd om Johanna än mig själv asså haha..
Jimmy som sitter fast i borlänge skickade Robin till sjukhuset och hans arbetskollega,
så han gick runt och skällde ut massa personal på sjukhuset, skämdes som fan haha
men det satte ju fan fart på saker och ting, blev till slut undersökt och testad.

Väl hemma fixade Johanna middag, sedan gjorde vi popcorn och lite sånt och satte
på en film, senare kom Elin och Madde också, dom satt här i några timmar.
Asmysigt :)

Utgång ikväll antar jag, får se om people hör av sig hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se