Mammas finaste älskling.

God morgon! Vaknade med nybryggt kaffe och en tänd cigg imorse, tackar Jimmy.
Sen har jag väl mest chillat hela dagen typ. Varit hemma framför datorn med musik,
suttit ute på balkongen och läst klart en bok när det var sol..
Stefan var här en sväng också tog några cigg med honom, fått påfylld mobil
av en helt okänd människa typ :) Underbart. Mina två kusiner var också här
en sväng, Johanna och Josse. Sen har jag tvättat två maskiner och lagat middag,
pasta med kyckling i gräddsås typ. Gött gött.

Feeeeetttt uttråkad nu.. Känner att jag måste göra något, frågan är vad :) Så äckligt
väder ute, boring. Sen saknar jag min älskade vackraste finaste bebis också,
dags att hämta hem han snart börjar jag känna..








Kommentarer
Postat av: Alma

Var köpte du din hund? :)

Har du fortfarande kontakt med lawin? Vad hände mellan er egentligen? Ni passade så himla bra ihop!

Sjukt bra blogg cheyen! Du verkar vara en stark person!

Kram Alma :)

2012-05-13 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se