C0000lt

Sho! Relativt lugn helg.. Iallafall lördagen. Jag var ute och sprang runt lite med polare,
sen drog jag med jimmy hem och åt mat, sen somnade vi båda två, helt döda..
Det jobbiga var väl att jag sov bara i två timmar, sen låg jag uppe till kanske halv fem - fem imorse.
I fredags var jag hemma hela jävla dagen och gjorde inte ett shit. Asboring, ingen var hemma
heller.. Tvättade, lagade mat, diska.. Till slut fick jag psykos och drog ihop nattis,
rebecca,sohmia,melih, madde & stefan. Vi fixa lite alkohol, tog ut filtar o la oss vid poolerna haha,
kan ha blivit så att jag blev liiiiiite för full. Till slut var det massa folk där, men kul var det!
Lite vattenkrig på det också..

O idag har jag inte gjort NÅNTING. Legat på tomten och solat. Solat. Ätit..Solat..Duschat.

Rebecca,moi, melih.

Somnade på stefan ett tag hehe.

ja o lilla madde




Jag försökte slåss.. Mot melih. Det gick bra.

AJA, CIAOOO! Tack för en underbar FRIDAY :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se