jobbjobbjobbbbbbbbbb

Hellu, börjar bli så fett trött på mitt jävla tråkiga liv utan normal teknik hehe.
Eller okej tråkigt är det ju inte, alltid drama, jobbig drama, typ hej jag är 18
år och börjar redan få magsår haha seriöst..

Men vill ha jobb.. Nu. Troligtvis ska jag och Elin ut på lördag och lämna lite cvn här o där..
Kan ta vafan som helst just nu, okej när ja jobbade på den lokala mataffären tjänade
jag 40 kr i timmen o skrapa tuggummin o shit från golvet o rensade köttmaskinen,
va så nastyyyyy, kunde ej äta kött på länge haha.

Jaja, laddat ner lite filmer nu som ja ska titta på, varit ute med elin o tyson ett tag oxååå..
Men men, ciao ciao ciao

en liten o tjock mickaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se