Kul kul!!!!

Hej! Haft en liten paus. Iallafall har gjort rätt mycket, festat, vart med vänner,
varit på 40 års fest på ett hotell, jättefint & kul :)

Är hos farmor nu och passar min kära Bonita! Pappa har fått ännu en blodförgiftning så
han är på sjukhus.. Men nu får han hjälp snabbt liksom så det är bra.

Hittade sjukt gamla bilder.. ENJOY!


Haha nattis och jag


Skinny bitch

Den fula hunden jag alltid passade :)

Jag och Elin haha




Alla kaninungar haha, vad vare ja o rebecca fick.. Typ tre kullar?


felstavat.. men hehehe..


HAHAHAahhaahah


Alltså dom här bilderna.. Jag och min kusin Linn hade fett tråkigt..


Hahaha rebecca och jag

hahahah jättefint redigerat..


Åh.. Gamla tider..



Saga när hon var mindre







Alltså mina kläder..? Linne, sverige shorts och höga skor..

Spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se