Trötttttt cheyy

Suger att inte kunna sovaaaaa, somnade fan fyra halv fem igår , kul att Jimmy blundar och somnar på två sekunder, yeahh.. Aja helgen va nice, lördagen var det Haninge massive , kom in trots att jag inte hade leg, ren tur asså.. Dansade och hade askul ! Fick festa med min kära mamma också, saknar henne varje dag .. Jaja bilder lär läggas upp när dom kommer ut på Facebook. Nu ska jag försöka sova igen.. Haha peace! Just ja, jag och Jimmy har tatuerat oss, på fyllan, inte smart.. Jag gjorde ett M på hans ben och han gjorde två smileys på sina knän och en bekymrad smiley tatuera han in på mig. Jag dör, dom är fett med fula hahaha cover up på dom senare i livet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se