iphone helveteeeeeeeee

Wohooo fått tillbaka min iphone efter fucking ett år på lagning!
Men you know what? Stoppade in simkortet och skiten funkar inte hahahaha.
Vill döda iphone apple telenor o allt hahaha asså så jävla frustrerande.
Väntat ett år, har den framför mig, gjorde till o me sån där himmelsk musik när
jag öppnade den ur förpackningen, sen funkar den ej.

Mitt comviq kort funkade i min iphone förut, men inte längre :)
Och mitt telenorsim kort vette jag fan vart de e , den va inte i mobilen iallafall.
Och pinkoden vetteja fan vart den e.

Men men, min kära kusin Johanna är här nu och hälsar på, inte setts på kanske
två veckor så de e mys! Nu ska vi springa över till Auror o låna hem telefonen
så ja kan skälla ut telenor lite :d PUSS PUSSSSSSSSSSS


gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se