Drinksssssss

Shuuuuuuuuuzzzzz.
Gick och solade en snabbis, mötte Rebecca sen hängde hon med hit så chillade vi i nån timme.
Sen åkte jag och mötte Elin och tagga till barskolan. Vi skulle kasta flaskor o sådär
idag haha o fånga dom på helt weird sätt, men jag tyckte det gick helt okey
faktiskt. Klarade det iallafall! :D Har lite läxor att komma ihåg drinkar men det
är rätt lätt ändå..
Sen home, käkade foooooood och nu ska jag bara softa framför Simpson! Laddat ner
några säsonger haha bästa programmet ever, Family Guy e skitkul men inget
slår fan Simpson asså, classic classic liksom..

Hahaha tyson KRIGADE sig upp i rebeccas knä idag, han verkar tro på riktigt
att han är en knähund haha..

Min lilla bääääääääbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se