woooop

what'sup!
Igår gick jag och mamma o köpte lite drinkgrejer, sen gjorde jag..
Om jag får säga det själv hehe, sjuuuukt goda drinkar.
Mamma diggade den, jag diggade den, mammas kompis Sabina
diggade den, o rebecca diggade den. Woho liksom...
Men well well, sen vart det kaoz in tha familia, alltid detta drama :)
Men aja de går väl som det går. Min storebror har iallafall flyttat hit massa
grejer nu , han blir väl kvar här ett tag.

Sen kom Danni med tre killkompisar, jätte trevliga. Madde och Elin kom också :)
Osså hitta jag på nån rosa pantern liknande hahaha fett god.. Smakade jordgubbsmilkshake.
Gud så bra.. Hahahaha fett med luft.

Ajaaaaaaaaa, sen kom sohmia hit en snabbis oxå!
Sen började alla rulla hemåt och jag somnade skönt haha.

Jag och älskade mamma

Med min fina rebecca igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se