I'm back!

Oj va tyo en vecka sen jag uppdaterade haha. Men har mina skäl,
inte haft råd att köpa påfyllning till internet men nu så!
Vad fan har jag gjort då.. Festat lite, varit med vänner, varit
i farsta och lite sånt där smått och gott. Failade på teoriprovet
rätt hårt så det görs om på torsdag.

Och sen fyller jag år också om 4 dagar! 18 åååååååååååår, så jävla happy happy!!!!!!!!!!!!

Aja, ska städa upp lite, kommer ju lite folk i veckan som ska fira lite, och mitt rum.. Ser verkligen
ut som ett hellhole. Kläder överallt fan.

Var ute och åkte med Elin. Åkte riktiga sånadär oldschool rullskor haha,
fyfaaaaaaaaan vad svårt det var.

uhm.. drunk kanske.

Jag & Sohmiiiiiaaaa

haha lite smått berusade kanske.


elin jag och sofie. Slutproven, gud vad många drinkar som dracks asså.. haha

några från barklassen haha.

Aja fler bilder kommer väl, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se