18 18 18 18! Woooopwwooooop

WOHO 18 år idag, fan så härligt höhö!
Fått asmånga gratulationer, helt underbart haha.

Fått en sån ASGRYM GREJ, men kan inte skriva ut vad det är ÄN
för Elin ska få samma sak och hon fyller ju på måndag hahaha.
Anyway! Johanna sov här inatt, saknat min lilla kusin, sen var vi ute
med Stefan igår kväll, hahah dom va dom första som sa grattis 00.00.. Så roliga människor.
Sen vaknade jag av att mamma oh syskonen kom in och sjöng imorse med ett kort
och en fin rosa champagne flaska hhö med frukost
på sängen och xray i ett champagneglas , sen har pappa och farmor varit här också med
bonita, min lille gummsa..

Kommer fler folk sen, men tack iallafall för alla fina gratulationer, lovelovelove!


hahaha.

hohoho rosa champagne

Tyson och min kära kusin just nu haha.

Hörs sen, pössipössi!


Kommentarer
Postat av: tant Lill

Ett stort GRATTIS på 18-årsdagen! Lycka till med allt! Roligt att följa dig. :) Kram

2011-10-26 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se