tung helg.

Så dålig update men men!
I fredags åkte jag och elin enda till kungsängen för lokalfest. Kul som fan faktiskt,
med dom gamla bareleverna. Jag, Elin, Rabbe och hans polare stog o shotta
tequila rose BLANDAT med sambuca.. Fyfan.
Vet knappt när vi kom hem men men!
På lördagen helt bakis vakna jag av att jimmy, tobbe, tobbe, christian,
o deras tjejkompis kom hit o sjöng för saga o gav henne ballonger o sånt
haha hon fyllde ju nio min lilla gumma!
Ja sen bakade vi.. Ja o mamma hade krig som alltid med grädde överallt,
tobbe fick också lite smetat i ansiktet.. Senare på kvällen så gick jag och mamma
till Elin o patric o mackan o drack champagne o lite öl o sådär, saga åkte till farmor
o hälsa på pappa som sov där med dom =)
Vi drog till krogen i vh med massa folk, sjöng o dansa o fucka ur lite, sen drog vi till
olearys i haninge för att gå på Massive 2, fetttttttt kul. General Knas, Syster Sol, Reggae Pack
(stavning?) kom dit o pumpa galen svensk reggae, fyfan vad kuuuuuuuul de va! Ja o Elin
dansa oss helt svettiga i typ två timmar hahah.

Påvägen hem blev det kebab som alla dela på, sen gick ja o madre hem o proppa
i oss varma mackor o somnade. O igår låg ja o mamma bara i soffan hela dagen o kollade
på film =) Mysig helg iallafall!

Ja o elin e väl där inne nånstans.


patric elin o jag

o kära mamma hehehe

hahaha jag mamma o elin där i mitten.. Snyggt!

jag o elin kör våran grej liksom.. ahaha

o igen..
Bilderna tagna från Nathalie Persson Sipero Music Ltd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se