sooooooooo tired..

OKej liksom har ingen lust till o blogga längre typ, för min data SUGER
eftersom min andra blev stulen. Min kamera är sönder
och jag kan inte ta kort med min lur eftersom min iphone blev stulen.
FML på riktigt asså..
Och värst av allt, jag har inget jobb, jag går inte i skolan. Ligger hemma och dör om dagarna,
kan bara chilla med kompisar på kvällarna/helger o då kör jag all in för jag har ingen lust
att ligga hemma o softa hela tiden.

Vill ha ett jobb, vill ha ett gymkort, vill tjäna mina egna pengar
o kunna fucka ur, ja vill börja övningsköra nu nu nu, jag vill resa..


Och vill ha möbleeeeeer i mitt ruuuuuuuuuuuuuuuum!!!!!
Så äckligt trött på att jag har en trasig byrålåda där inte ens
hälften av mina kläder får plats, de står liksom kvar 2 flyttlådor
i mitt rum o vi har bott här i 2 år snart. Skitkuuuuuuuuul...


Blä, imorgon ska jag ringa efter jobb, och skicka runt mitt cv som fan.
Skiteri om jag får ligga o skrapa tuggummin från ett golv bara de e nånting..
Min nya livsplan. Skaffa jobb, få en stadig inkomst, hitta lägenhet, hitta nån fett bra snubbe.
Peace ooooout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se