freaky week

Men hellu! Tillbaka igen hehe.
I fredags var det lite folk här som drack lite o umgicks, trevligt som fan. Alla började
rita på mig, jag va harry potter, lil wayne, the game, mike tyson, hitler..? Aa jag vettefan,
såg ut som ett helvete när jag vaknade iallafall. O på lördagen kom jimmy o hans killkompisar
o kära kusin va här. Skulle ut sen, så va ute med elin madde jimmy o tobbe o några till
o softade på station bara. SEEEEN på g hem blev det värsta värsta knaset och ja
de va typ det hemskaste jag varit med om ett par dagar men jaja, får se vad som händer
nu då. ALDRIG igen, aldrig aldrig aldrig.. Världens bästa familj o vänner som förlåter
alla snesteg o stöttar.. Loveyou.

Idag har jag ingen aning om vad som händer iallafall.
Får se!






hahahaha ser ut som ja får skäll av min pappa typ... :):):)




börjar bli tradition att ta en bild med en deckad jimmy snart.

ja o kära kusinvitamin i lördags innan utgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se