Igååååååår

Tjabaaaaaaaaaaa :)

Fixade mig lite smått sådär igår och åkte till skogås
och mötte Madde, Linus fyllde år så vi gick till länna,
där också Elin bor, dom har ju en stor villa där med pool hehe..
Så jaaaaaaaaa, de va ruuuligt folk där, men lite segt i början..
Jag och Madde satt liksom och läste en bok.. HAhahaha.
Men sen badade vi lite och sånt, kul kul :) Tyvärr var jag tvungen
att åka hem galet tidigt, och kunde inte ens dricka en cider eller nånting,'
men det var skönt faktiskt haha.

Sen kom jag hem, helt ensam hemma, hela familjen hade typ flytt till
olika ställen haha, så jag somnade direkt, sen idag gick jag upp sex, sen
åkte jag till långholmen där jag jobbar :) Så jävla skönt att ha ett jobb nu,
trots att jag måste upp typ 5-6 haha.

Hörs sen, pöss o kram! :)





Sommmareeeeeeen 2009 hos elin. Hehehee. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se