IGååååååååååår

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, igår
så kom madde o danne hit en svängish, sen när danne drog
så kom elin och min gamla barndomskompis elias haha, sen drog
viiiiiiiii fyra till en lokal här i västerhaninge på 40 årsfest,
dom hade typ hyrt in några reggae artister typ haha..
Ja o elin flippa på dansgolvet med mamma fyfan kundeinte andas
hahahahaha fett kul ...
Sen va lilla stefan där också :D så de va ju kyyyyyyyyyl,
sen drog vi hem o madde sov över hos mig, jag hann kolla på scream 4 i typ en kvart
sen somnade jag haha.. Aja ska åka o jobbish nu, madde får följa med :D
Ciaooo



Fett snigg ja e , hahahahaha. Ser inte alls ansträngd ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se