Dröm/mardröms killen.

Olivia om new start:

Hej! Jag har läst din blogg ett bra tag nu och jag vill bara säga att du är jätte vacker.Sen har jag en fråga.Hur är och ser din drömkille / mardrömskille ut?
Kramar


Haha först, taaaaaaack va söt du e :p
 
Okej, min drömkille.
Mörkt hår, mörka ögon.
Fast ljusa ögon till mörkt hår kan va riiiiiiiktigt jävla fint.
 Fina fylliga läppar sådär hehe..
Heeeeeeelt lite skägg hehe. Typ stubb :D
Lite halvbiffig, tatueringar och piercingar e fiiiint :) ( typ öron/tunga )
Längre än mig. Snygg klädstil.
Humor är asviktigt. Snäll, förstående. Bestämd. Han ska veta vad han vill.
Gilla mina vänner, ha koll på sitt liv, inte vara en rädd pojke liksom.
Han ska vara en man, en man med bollar typ haha.
Bra musiksmak. Social. Charmiiiiiiig! Självsäker.
Och så ska han gilla hundar haha.

Mardrömskillen.
Svartsjuk, kontrollerande, ingen humor, använder slang som typ bazz
och sånt fortfarande haha.
En sån kille som stöter på varenda tjej för att han är så
osäker på sig själv ( tyvärr e dom flesta killar så)
. En wannabe gangster, blä. Omogen och tror
att livet är ett skämt. Använder typ droger. Tycker kriminellt e tufft.
Inte ha för mycket luft, vara en lallare liksom.
Utseende vet jag inte riktigt, en kille kan va typ jätteful i mina ögon
men ändå kanske ha världens charm och vara världens snällaste.
Men personligheten är det viktigaste.
 

Hahaha shit vilka jävla krav jag har då men men :p
Pösssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se