wiiiiiiiiie

Heeellllllllu :)
Iförrgår va ja barnvakt bara o softade med rebecca o lite vin o cider haha,
sen gick jag över på grannens fest ett tag, sen hem o kolla the shining.
Har typ största skadorna från den filmen sen jag var liten o kollade på
den första gången med min storebror hahaha...
Sen igår var jag, farmor, viktor och saga och hälsa på min
kära papppaaaaaaaaa, saknar han galet.
Aja idag börjar jag i ' skolan ' . En fyra veckors kurs
med några andra som hoppat av skolan typ, antar jag.
Vettefan åldrarna haha, dom kanske e 40 år som börjar där eller i min ålder..
Aja, bjussar på en picture från i lördags,
peeeeeeeeyzzzzz

Hade fett tråkigt så la svart ögonskugga överallt..
Fett snyggt hahahahha de va driv asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se