oooooooooom mig.

Visste du att?

 

att jag vill ha - maaaaasssssa pengar
att min senaste kyss - va bra :)
att jag lyssnar mest på - reggaeton/ rnb
att jag pratar - normalt hahahaha ?
att jag inte gillar - zombies, o spindlar höhöhööh
att jag avskyr när folk startar - meningar men inte avslutar dom ( härmar dig rebecca )
att kärlek är - typ det bästa som finns men ändå det sämsta hahahaha

att jag gillar att - jiddra med människor hahahaha
att jag alltid kommer att - vara kort hehe. & ball.
att jag är hemligt förälskad i - T.I. hahaha
att sist jag grät var - förrgår typ hehe
att min mobiltelefon är - SÄÄÄMST, saknar min iphone..
att när jag vaknar på morgonen - får jag ångest o somnar oftast om igen.
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna o tar en cigg :p
att idag har jag - skylan sen träffat en polare o vart ute med hunden
att jag just nu tänker på - sommareeeeeeeeen
att i kväll ska jag - sova bara
att i morgon kommer jag - skolan sen vet jag inte vad som händer :) nånting me rebecca.
att jag hoppas - på att my life blir gyyyd

 

Har du...

 

Någon som förstår dig? Mina syskon, föräldrar, elin och rebecca.
Någon som du saknar? Min papppppsi
Någon som du hatar? Några stycken haha
Vem kramade dig senast? Mamma
Vem pussade dig senast? Rebecca på kinden hihihihi ;)
Vem ringde dig senast? Rebecca :)
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Några vänner
Vem var du hemma hos senast? Rebecca
Har du några kärleksproblem? Näää
Har du pratat med någon idag? Ja haha några stycken =)
Har du gråtit idag? Nej haha
Har du skrattat idag? Yes :D


?

Är singel? - Spik
Svär ofta? - Hahhaah aa
Sjunger i duschen? - nynna lite sådär hehehe
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - skulle inte banga:D
Skrattar åt dina egna skämt? - ja, ja tkr ja e skitrolig hahaha

Att jag har?


Piercingar? - 12 stycken sammanlagt
Syskon? - en syster och två bröder
Jobb? - Nää, letar
För många vänner? - Nää, vill ha fler till o me hehe

Rymt hemifrån? - Hahahha ja
Färgat håret? - Alldeles för många gånger.
Bra självförtroende? - Jaaaaarå :) !
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja haha
Varit kär? - Ja
Gjort något olagligt? - Nej aldrig.. Not.
Somnat i skolan? - Ja haha, tre gånger typ
Brutit ett ben? - Ett ben i fingret :( hahahahaha
Tappat bort mig i min hemstad? - Har sämsta lokalsinnet så aa
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja :) Senast på sportlovet hehe
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Alldeles för många gånger..
Smugit ut utan lov? - Japp, blev bara påkommen en gång :D utveckla värsta systemet efter
det hahahaha
En hemlighet som ingen annan vet? - Ja
Sovit en hel dag? - Japp :p
Somnat gråtande? - För många gånger hahaha
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Prrrrrriiiivat:D.
Blivit generad inför folk? - Hahahaha jaaa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Nejjj
Ätit musslor? - ALDRIGGGGGGGGGGGGGGGG
Varit på en festival? - vet itne :s kommer inte på
Haft ett förhållande i under en månad? - haft två långa förhållanden som varat båda i över ett år ;p
Blivit kallad player? - Hahahaha pinsamt ah
Färgat ditt hår svart? - Japp

 

Vad?

 

Längtar du till mest just nu? - Till sommaren tills jag, mikaela, elin, madde o ida ska till
halmstaaaaaaaad:D och till min bday hehe
Ska du göra i helgen? - Feeeeeesta o va med min syrrrra rebecca..
Har du för kläder på dig? - hoodie o ljusa jeans hehe.
Gjorde du igår? - sooooooooov
Ska du göra i sommar? - halmstaaaaaad, o massa mer :D:D WOHOO
Åt du senast? - en knäckebrööödmacka med gurka o aromat, bästa hehehe
Har du för mobil? - just nu en keff samsung, annars, min älskade iphone..
Vad köpte du senast? - En pressbyrån tändare heh

 

Tog av rebecca hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se