lite piiiiiiiiics

Shuuuuuuus, råkade somna till ett tag nyss heh.. Helt efter.
Aja, rebeccus skulle diska sen kommer hon sen går vi till lägenheten.
Fyfan, drömde att jag sålde tyson till en pojke, var helt förstörd alltså :p
satt från ingenstans på ett sjukhus och grina över honom o rebecca låg i en
sjukhussäng o ja grät ännu mer då haha? Helt stört.

Aja, eftersom den bruden e så seg så har hon inte skickat bilderna än,
o de går inte o kopiera bilderna från hennes blogg så får printa några stycken haha.


Jag som precis ramlat :)

rebecca is posing for top model.

Jag på tha topp liksom hehehe

rebecca som softissssh. Hahahaha vi hade precis ramlat,
hon fastna med sin stav vid mina knän samtidigt som ja åkte ner mot
staketet som man ser, o vi kunde inte stanna så vi krascha. hahahaha
fyfan, folk tog typ en annan backe för dom blev rädda för vårat skratt.

Jag som softar gaaaaaaaaaaaalet :D

Nu e rebeccus påväg hit snart, måste packish lite things, byeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se