kuuuuuuul i jul

Va o hälsa på pappa igår, saknat han som faaaaaaaaaan.
Vi åt middag och sånt där, åt ej så mycket för sen
gick jag o åt middag igen, en feet kebab på palmyra kebab.
Den va inte liten asså.. Klarade inte ens halva haha.

Aja, varit på möte idag. Ska börja i nåt ungdomsteam typ, skriver ut mig
från skolan igen.. Känns helt sorligt på ett sätt men ändå skönt.
Jag älskar måleri, gör det. Men det kanske ändå inte är det rätta
för mig liksom. Kommer sakna min klass hahaha..

Men den här grejen går ut på att jag ska ta reda på vad jag vill, studera
vidare med något annat, arbeta, praktisera tills jag får en anställning nånstans.
Det finns mycket att välja på. Har skrivit in mig i arbetsförmedlningen också
så det är ju bra.

Vaknade precis, ska springa hem till mamma och äta, och dricka en xray,
därför jag har sovit så mycket tror jag för jag inte druckit en, hahaha.
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se