Rålis

Hellluuuu!
Igår va de meningen att jag bara skulle softa,
hade typ köpt popcorn, läsk, choklad, laddat ner typ 5 filmer haha,
sen rebeccccccccca drog med mig till rålis, så tog med mig tyson dit :)

Haha det kom typ skit mycket folk på tåget, några som rebecca kände från ingenstans,
som bestämde sig för att också åka till rålis haha, vi åkte en skit komplicerad väg..
Så vi kom fram efter ett låååångt tag, sen satt vi bara där, tyson fick damp och drog
med sig en bänk ända till filtarna, fattar ej hur han orkar kämpa hahaha.

Vet inte HUR många som typ beundrade tyson haha, de kom säker fram 20 pers
eller nåt på en natt o tyckte han va så fin o grejer, blev skitstolt hahaha.

Sen åkte alla, ja o rebecca stannade kvar ensamma ett tag, jag doppade mig
i vattnet, haha. Sen käkade vi frulle på donken medans vi väntade på första tåget.
Ändå galet skön kväll,natt, morgon. Mys helg :D

Snygg tjej..


Hahaha stackars människa, tyson tryckte typ in hela sitt ansikte i hans haha.

Rebecca and tysssoooonnn





Hahaha gamar frukost på plattan



Mina fina älsklingaaaaaar



Skit mycket folk här just nu o firar mamma från förra veckan typ, så måste va lite social nu
hehe, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se