woooopwooooooooop

Fyfaaaaaaaaan vad jag är dålig på att uppdatera.. Ida uppdaterade ju sist haha
alkis..
Nej men har verkligen haft SKITroligt med mina kära brudaaaaarrrrr!

Halmstads ord :
HH , PK, Guuuummsoooorrr, Vänínnooooooorrrrr, brudaarrr, snippa,
halvmåne. Hahaha...

Vi har bara garvat, lyssnat på musik, druckit, ätit god mat, skrattat ännu mer.
Kom galet mycket folk på torsdagen, vi var ju självklart dom enda från sthlm..
Nej men ska berätta mer sen, men det var riktigt jävla kul,
tack Ida, Mikaela, Elin och Madde för en sån rolig resa,
älskar er tjejer.

Och igår kom min kära baby och hämtade mig från stationen, sen myste
vi hemma hos mig, kom hem runt ett på natten =) Saknat haaaaaan.
Och mina tangenter på min bärbara funkar inte så får använda den
andra nu.. Och den här datorn är skitkonstig..
Men men! Vakna nyss, legat ute i solen ett tag, e lite förstörd..
Och idag kommer min bebiiiiiis Tyson hem ockå, saknat han
så äckligt mycket!
Lägger in lite bilder från halmstad, kommer fler sen :)

madde o elin på morgonen

ida o meeee

elin på tåget


snyggingaaaar







ida madde o elin


söta bruuuuudaaaarrrr




snyggggggg


kommer mer bilder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se