RIP Ajna <3

Hejsan :)=)
Chillade igår, jag mamma, saga och borak åkte till albybadet
och grillade o badade, skitvarmt i vattnet faktiskt.
Skönt som fan :)
Ja o borak körde lite baywatch vid vattnet hehe.
Sen åkte vi och hälsade på pappa, vi kom väl hem runt halv ett inatt.
Lite jobbigt att komma upp fem imorse till jobbet haha..
Men men, jobbat idag, sen kom jag hem sen åkte jag mamma och saga
till nicksta, men det var skitkallt där så vi solade bara sen gick vi till boraks
och deras resturang och käkade, och nuuuuuuu e vi äntligen hemma..
E helt slut asså.


 cool tjej

korv

pöss

snygg ja va här

min lilla tönt

älskar min bikini DÅRA :D, idag på nicksta

HAHAHA snygg.  Gillar fettvecket där vid armhålan, hahahaha (y)

min gölliga lillasyster


Och inatt gick tyvärr min gammelfarmor Ajna bort. Fick chock, hon var världens snällaste
alltså.. Lekte alltid hos henne när jag var liten haha hon hade en fågel och en hund typ,
och TUSEN fina dockor. Blev helt besatt.. Rest in peace, vi alla älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du tsm med Borak igen? :) va kul

2011-06-11 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se