stress

hello, var med en gammal vän tidigare idag, rebecka haha,
länge seeeeeen. Inte den vanliga rebecca alltså haha..
Så vi snacka lite skit typ, sen åkte jag iväg på min jobbutbildning,
gick vilse.. Som vanligt. Men haha hann i tid precis haha så de e bra.

Helt lång dag imorgon.. Städnings jobbet från 5 till åtta, sen telefonjobbet
från 10 till 17, skitkul (y). Från att inte ha gjort ett shit på några månader
till att ha två jobb e rätt stressigt alltså.

Och igår natt gick jag och rebecca runt i stockholm med tyson, satt på en brygga
och prata om allt också, chill som fan.
Nu ska jag bara softa, hörs maybe tomorrow om jag ej e för trött för att uppdatera haha,
pöss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade inte du två hundar? :)

2011-06-10 @ 22:23:48
Postat av: mickaela

svar: Jo Bonita :) Men hon bor hos min pappa, och min pappa bor inte hemma för tillfället så hon stannar hos min farmor sålänge, sen när pappa kommer tillbaka så kommer bonita också tillbaka:)

2011-06-11 @ 18:41:08
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se