jobb

Fyfaaaaaaaaan vad jag har ont i huvudet hehe..
I lördags så va det massa folk här och firade mamma,
sen var jag helt ensam hemma, eftersom mina syskon är bortresta liksom.
Så borak kom hit på natten typ, mys mys.
Sen va min storebror och hans kompis här & hälsa på också.
Anyway, sov bort typ hela dagen igår, va i centrum med mamma typ,
sen gjorde vi pizza o kolla på tv.
Och idag hängde mamma med mig och jobbade, sen satt jag ute med rebecca
o snackade lite skiiit bara. Sommmaaar när man sitter med en läsk
och kedjeröker haha.

Nu blire food.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Gud vilken fin hårfärg du har, passar verkligen dig :)

2011-06-06 @ 19:51:49
Postat av: Anonym

Vad använder du för läppglans där? som är så shiiny :D

2011-06-07 @ 15:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se