bebis

Hellu. var i handen igår med kusinen och syrran, vi tog med oss tyson också,
vi skulle badat men det blev aldrig så. haha, men tyson 4ick en bra promenad ialla4all =)

Sen låg vi och sola på balkongen, ja o johanna blev lite kära i en byggarbetare
som kom o snacka när vi satt på balkongen haha, så galet vackra ögon helt seriöst.
men meeeeeen, vi har 4ått massa nya kompisar här ialla4all haha skitkul liksom..
alla ba godmorgooooooon! o snackar lite sådär haha..

Aja, idag tog jag med tyson och mötte rebecca, släppte lös han på dagiset,
men min bebis har blivit sjuk.. han haltar och blöder ur öronen o grejer..
stress på hög nivå, hittade ingenting på apoteket heller 4örutom en tassalva,
så har smörjt han nu och satt på en strumpa typ..
Men ska till veterinären imorgon klockan 10, så min bebis blir 4risk.

aja, ska noooooooooog bada nu, hörs sen maybe pösss.




Tagna 4ör två dagar sen.

nyss, min lilla sjukling:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se