stranden, vin, bakis, dränkt

Skriver med en 4 istället 4ör bokstaven f så ni vet..

hade kuuuul igår, ja o rebecca drack vin o hade hög music o sådär myspys,
sen kom två kompisar dit, vi chillade med dom o sådär, jag blev aaaaaallldeeles 4ör 4ull.. helt sjukt
asså.. inte vart så på aslänge haha, men jajaaaaaaaaaaa det var kul,
4ick paya 4ör det imorse, helt bakis, låg bara med ansiktet i toaletten typ skit4resh..

Sen åkte jag till vh och så kom en peddosnubbe o satte sig brevid mig..
han börja typ ta på mig o säga massa äckliga grejer, han e typ peddo på riktigt asså.
Sen stalka han typ mig till årsta hahaha skulle möta upp några kompisar där..
han rullade ner o ramla i backar, ramla på småbarn, klädde av sig naken mitt på stranden,
äckel asså.. han drog sen ialla4all..

Till slut va det bara jag, ida, danne och ste4an kvar,
dom dööööööööödade mig och ida vattnet, kastade runt oss,
vi fick 4an ingen lu4t hahahah, men det var kul ialla4all, o myyyys.
sen gick vi ner och käkade runt sju och åkte hoooooome.
såå e hemma nu, inte sovit hemma på treeee dagar juuuu, eller två kanske det e..
nej tre tror jag.. hahahha helt 4örvirrad..
har hundratusenmiljarder bilder, lägger in allting sen, pössssssssss o kraaaaam!
ida o ja idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se