salsa&zumbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa@grönan

hellooooooo! hade så jävla kul igår, jag o elin mötte upp hennes kompis steffi
sen sprang vi till grönan och dansade zumba, asmkt folk där.
Men så jävla kuuuuuuuuul! Sen efter det gick vi och käkade, sen smeta vi typ läppstift över hela
våra ansikten.. Asså om inte folk kollade sååååååå snett på oss hahaha bästa.
vi gick bara runt o drev allmänt typ.. med alla.
Sen va det salsa fest, typ riktiga proffs.. Så vi gick in o dansa hårdrock o grejer,
alla dog typ.. stog mitt på scenen o körde nåt helt weird liksom.. men har aldrig skrattat
så mycket på länge helt seriöst..
Sen blev jag uppbjuden av nån o dansa salsa höll på döööööööö hahaha kan inte ett shit..
Men men, sen åkte jag och elin hem, madde låg hemma hos elin också, hon e ju ensam hemma.
Så vi kolla på filmer sen decka vi.

Och idag har jag hälsat på pappa på sjukhuset, mår skit över det men hoppas allting
löser sig, älskar min världens bästa pappaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! :D

O nu e vi hemma, storebrorsan e här också. Och vi har precis hämtat en skitstor
äcklig sköldpadda... Den e verkligen stor.. hajjar inte vad vi ska med den till
men men hahaha..

lägger upp två random bilder från dom senaste dagarna.


stranden

värsta morsan jao... hahaha, isak jag och tyson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se