husby&farsta

herregud.. mår såååå dåligt haha. e helt bakis men aja..

jag johanna sohmia och rebecca åkte till husby igår, tror ingen va nykter asså,
sohmia blev min pojkvän o grejer, jag spillde öl o allt över min kusin, o hon spillde
vin på mina nya skor hahahaha...
asså aa.. va helt lost igår, körde jag har aldrig o grejer.
aja jag och johanna drog vid typ 5, blev hämtade av besam vid fridhemsplan o blev skjutsade
till farsta till några kompisar. Men vi sov bara i typ en timme, sen åkte vi hem, vi var väl hemma
runt 11 typ. Käkade frukost sen decka båda två och sov till 7 halv åtta på kvällen.

Ska snart käka mat, kanske händer nåt ikväll om vi orkar åka ens.
Bilder kommer sen, pusss.

johanna och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se